Nyttig informasjon

Du finner relevant informasjon i menyen til høyre, under "I FOKUS", mer om oss (dvs denne gruppen), kontaktpersoner etc etc. Påmelding til kurs/trening skjer på deltager.no, og oversikt / linker finner du under Arrangementer (toppmeny til høyre). Kontaktpersoner (Styre, Klassekapteiner / Trenere og andre) finner du under Kontakt Oss.

Nyheter

Sankthans feiring 23.juniSankthans feiring 23.juni2018-06-03T22:00:00ZVelkommen til Sankthans feiring på Blakstadtangen den 23.Juni.
"Ungdomsbåt" til Asker!"Ungdomsbåt" til Asker!2018-04-23T22:00:00ZHar du lyst til å seile Express? Asker Seilforening har kjøpt en veldig fin båt som vi vil låne ut til de unge seilerne i Asker. Båten egner seg godt for 4 personer og er en super regatta- og turbåt.
Bassengtrening for nybegynnereBassengtrening for nybegynnere2018-04-17T22:00:00ZHar du meldt deg på nybegynnerkurs i Optimist eller Brett - husk første kursdag med kullseiingstrening! Er du nysgjerrig på hva det er og har lyst til å prøve? Risenga Svømmehall søndag 22.04.18 kl 18.00
Jolle/brett/kjølbåt/kajakk på land og kranløft - sommeren 2018Jolle/brett/kjølbåt/kajakk på land og kranløft - sommeren 20182018-03-01T23:00:00ZTrenger du plass på land for jolle, kjølbåt, brett eller kajakk? Påmelding for sesongen 2018 er åpnet.
Husk Årsmøte i ASF 27.02.18Husk Årsmøte i ASF 27.02.182018-02-23T23:00:00ZVi minner Årsmøte i Asker Seilforening.

Påmelding for seilsesongen 2018 er åpnet! Se mer under "Arrangementer"https://askerseilforening.klubb.nif.no/arrangementer/Sider/Hjem.aspxPåmelding for seilsesongen 2018 er åpnet! Se mer under "Arrangementer"
Skipperskolens kurskatalog 2018 er klar!http://Skipperskolens kurskatalog 2018 er klar!
>>https://atea.klubb.nif.no/Sider/ProduktKlubbkontor.aspx>>
Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du brukerhttp://www.krafttilidretten.no/Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du bruker
Støtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelenhttps://www.norsk-tipping.no/grasrotandelenStøtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelen
Nå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2018. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.https://askerseilforening.klubb.nif.no/arrangementer/sjosproyt/Sider/Hjem.aspxNå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2018. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.
a_DSC6296#a_DSC6296
BIC T293 i aksjon#BIC T293 i aksjon
a_DSC8527#a_DSC8527

Silverrudder - tøøfe utfordringer singlehandedhttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=144Silverrudder - tøøfe utfordringer singlehanded2019-01-23T18:00:00Z2019-01-23T20:00:00ZKlubbhuset, Asker Seilforening<div>Dato: 23.01, kl 1900<br>Sted: Klubbhuset, Asker Seilforening</div><div>Silverrudder, singlehanded Fyn rundt</div><div>Pål Stiansen deltok i Årets Silverrudder-regatta i svært krevende forhold og satt ny banerekord med sin "Born to Run". Han vil dele sine spennende erfaringer. </div><div>Audun Gjøstein vil også fortelle litt om sine opplevelser i Rolex Fastnet Race og Shetland Race – store opplevelser for glade amatørseilere i våre nære havområder<br></div>
"Gjør det selv - Vedlikehold og småreparasjoner"https://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=145"Gjør det selv - Vedlikehold og småreparasjoner"2019-02-20T00:00:00Z2019-02-20T23:59:00ZKlubbhuset, Asker Seilforening<div>Dato: 20. februar, kl 1900<br>Sted: Klubbhuset, Asker Seilforening</div><div> </div><div>Vedlikehold og småreparasjoner</div><div>Det er stadig noe å "mekke" på båten. Noe er greit å sette bort til proffene, noe kan man med fordel fikse selv. </div><div>Didrik Godager fra Southern Cross Spars kommer og lærer oss spleis (dyneema), øyespleis og softshackles. </div><div>Vi får også en veldig nyttig innføring i hvordan du selv tar en enel riggsjekk før neste sesong. <br></div>

Alle nyheter

Hvem vil du skal bli årets Asker-seiler?Hvem vil du skal bli årets Asker-seiler?2018-12-11T23:00:00ZVi i Asker Seilforening er heldige å ha veldig mange engasjerte medlemmer som bruker mye av sin fritid til å bidra til at Tangen blir et enda bedre sted å være, både sportslig og sosialt.
Race Report 2018Race Report 20182018-12-10T23:00:00ZSeilsportligaen 2018 er asluttet og godt dokumentert. Klikk på bildelinken over og les rapporten.
Vinterens StorbåtsamlingerVinterens Storbåtsamlinger2018-11-26T23:00:00ZKlimaet blir våtere og villere Vi drømmer alle om solfylt sløreseilas – men skremmes ofte i havn av at vinden uler i riggen. Hvordan skal vi forberede båten og oss selv på røffe forhold?
Medlemskveld MaritimMedlemskveld Maritim2018-10-02T22:00:00ZHandlekveld for Seilforeningens medlemmer - 10. oktober fra kl 1900 - 2100!
Gode hjelpereGode hjelpere2018-10-02T22:00:00ZDenne flotte gjengen har tatt i mot ca 200 barn på Børsholmen i sommer og gitt de et minne for livet.
KajakkerKajakker2018-09-24T22:00:00ZVi er glade for all aktivitet på Tangen og har også et tilbud om plass i kajakkstativ til våre medlemmer.
Vinteropplag på TangenVinteropplag på Tangen2018-09-17T22:00:00ZDet nærmer seg tid for opptak av storbåter i Asker Seilforening. Vi jobber nå med ventelistene for å få plass til så mange som mulig av søkerne.
Kjære ungdom i nye Asker! Vi vil ha deg med på Askerkonferansen for å utvikle den nye kommunen!Kjære ungdom i nye Asker! Vi vil ha deg med på Askerkonferansen for å utvikle den nye kommunen!2018-09-05T22:00:00ZAskerkonferansen 2018 arrangeres i Asker rådhus på FN-dagen, 24. oktober. Her ønsker kommunen deltakelse fra ungdom som bor i Hurum, Røyken og Asker og går på videregående skole.
Klubbjakker i herrestørrelse er på lager!Klubbjakker i herrestørrelse er på lager!2018-09-02T22:00:00ZVi gikk veldig fort tomme for klubbjakker - nå har vi endelig fått flere jakker på lager!
Askeroptimisten 2018 vel blåst.Askeroptimisten 2018 vel blåst.2018-08-26T22:00:00ZMange flotte prestasjoner i helgens Askeroptimisten!
Onsdags serien i gang igjenOnsdags serien i gang igjen2018-08-19T22:00:00ZVelkommen til høstserien!
Askeroptimisten 2018Askeroptimisten 20182018-06-20T22:00:00ZInvitasjon og kunngjøring til Askeroptimisten er nå lagt ut.
Oslofjorden Rundt 2018Oslofjorden Rundt 20182018-05-06T22:00:00ZAsker Seilforening har herved gleden av å invitere til årets utgave av Oslofjorden Rundt.
Instruktører søkes til båtførerkursInstruktører søkes til båtførerkurs2018-05-01T22:00:00ZAsker Seilforening søker nå instruktører til å utføre den praktiske delen av sommerens båtførerkurs i uke 27.
Oppstart Onsdagsregatta storbåtOppstart Onsdagsregatta storbåt2018-04-29T22:00:00ZTerminlisten for onsdagsregattaene er klar. Det blir teori-onsdag allerede onsdag 2.Mai hvor vår nye storbåt trener Thomas Nilsson vil presentere årets treningsopplegg.