OptimistOptimist
29er29er
FinnjolleFinnjolle

Nyttig informasjon

Du finner relevant informasjon i menyen til høyre, under "I FOKUS", mer om oss (dvs denne gruppen), etc etc. Påmelding til kurs/trening skjer på deltager.no, og oversikt / linker finner du under Arrangementer (toppmeny til høyre). Kontaktpersoner (Styre, Klassekapteiner / Trenere og andre) finner du under Kontakt Oss.

Mer om de forskjellige klassene finner du i billedroundellen over.

Nyheter

NC 4 for Feva og 29erNC 4 for Feva og 29er2017-09-17T22:00:00ZNC 4 for Feva og 29er ble avviklet 16. - 17. september. Og det var det siste store arrangementet i Asker Seilforening i 2017.
Seile sammenSeile sammen2017-04-24T22:00:00ZI erkjennelsen av at solo-seiling i en liten jolle på et stort hav kan være en utfordring for en del barn, har vi tenkt å introdusere konseptet «seile sammen» våren 2017.
Sakspapirer til årsmøtet 14.2. er lagt utSakspapirer til årsmøtet 14.2. er lagt ut2017-02-06T23:00:00ZStyret har berammet Seilforeningens årsmøte 2017 til tirsdag 14. februar kl 19 i klubbhuset. Sakspapirene er nå tilgjengelig.
Påmelding til trening 2017 er åpnet!Påmelding til trening 2017 er åpnet!2017-02-03T23:00:00ZVi ønsker velkommen til en ny sesong i 2017. Påmelding er åpnet på deltager.no.
Vil du ha Norges beste sommerjobb på fjorden?Vil du ha Norges beste sommerjobb på fjorden?2017-02-03T23:00:00ZSjøsprøyt søker instruktører til uke 26, 27, 31 og 32 2017. Sommerjobben for deg som elsker seiling og båtliv!

>>https://atea.klubb.nif.no/Sider/ProduktKlubbkontor.aspx>>
Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du brukerhttp://www.krafttilidretten.no/Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du bruker
Støtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelenhttps://www.norsk-tipping.no/grasrotandelenStøtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelen
Påmelding til trening 2017 er åpnet!https://askerseilforening.klubb.nif.no/nyheter/Sider/P%C3%A5melding-til-trening-2017-er-%C3%A5pnet!-.aspxPåmelding til trening 2017 er åpnet!
Nå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2017. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.https://askerseilforening.klubb.nif.no/arrangementer/sjosproyt/Sider/OmOss.aspxNå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2017. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.
RS Feva er verdens mest solgte 2-mannsjolle/Jolle/rsfeva/Sider/Hjem.aspxRS Feva er verdens mest solgte 2-mannsjolle
Laser 4.7 passer seilere i vektklasse 45-65 kg/Jolle/laser/Sider/Hjem.aspxLaser 4.7 passer seilere i vektklasse 45-65 kg
Optimist er verdens største jolleklasse/Jolle/optimist/Sider/Hjem.aspxOptimist er verdens største jolleklasse
29er er en avansert jolle for viderekomne/Jolle/29er/Sider/Hjem.aspx29er er en avansert jolle for viderekomne

Sesongavslutning Storbåthttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=46Sesongavslutning Storbåt2017-10-25T16:30:00Z2017-10-25T19:30:00ZKlubbhuset, Asker Seilforening

Alle nyheter

Oppstart kurs D5L og D5LA (Fritidsskippersertifikat).Oppstart kurs D5L og D5LA (Fritidsskippersertifikat).2017-09-12T22:00:00ZD5L begynner 9. oktober (mandager) og varer frem til ca 1. mai. D5LA begynner 10. oktober (tirsdager) og varer frem til rett over jul.
Presisering SB Onsdagsregatta, StorbåtPresisering SB Onsdagsregatta, Storbåt2017-09-06T22:00:00ZRef siste versjon av Seilingsbestemmelsene (opplastet på SailRaceSystem, Facebook-gruppen Storbåtseiling i Asker Seilforening og ASF sin web) ønsker vi å presisere følgende:
Vinterhavn hos Bryggelaget.Vinterhavn hos Bryggelaget.2017-09-05T22:00:00ZVinterhavn hos Bryggelaget - frist 10.september
Tune-up regatta NM Andunge og 11: MODTune-up regatta NM Andunge og 11: MOD2017-08-23T22:00:00ZVi har gleden av å tilby tune-up regatta fredag 1 September for deltagere i NM Andunge og 11:MOD.
SuperOnsdag 23.08.17SuperOnsdag 23.08.172017-08-21T22:00:00Z​Velkommen til SuperOnsdag i morgen, onsdag 23.08.17!
410 000 i Spillemidler !410 000 i Spillemidler !2017-06-03T22:00:00ZHovedutvalg for kultur, frivillighet og folkehelse i Akershus Fylkeskommune fordelte 30. mai årets pott av overskuddet fra spill hos Norsk Tipping. Anlegg i Asker kom i år igjen meget godt ut at tildelingen. Akser Seilforening fikk kr 441 000,-!
Bli med Oslofjorden Rundt!Bli med Oslofjorden Rundt!2017-05-14T22:00:00ZOslofjorden Rundt arrangeres i år fredag 19. og lørdag 20. mai. Regattaen er en klassiker tidlig på sesongen i indre Oslofjord. Mer enn 50 båter deltar årlig, en herlig blanding av skarpskodde regattamaskiner og glade amatører. Her er det plass for alle.
Har du lyst til å låne en Andunge av Asker Seilforening?Har du lyst til å låne en Andunge av Asker Seilforening?2017-05-08T22:00:00ZRormannssertifikatet er et praktisk og teoretisk kurs som gir deg masse nyttig kunnskap om å håndtere en mindre båt på egenhånd. Bestått kurs gir deg anledning til å låne en av våre Andunger.
Skal du seile i utlandet? Internasjonalt båtførersertifikat (ICC)Skal du seile i utlandet? Internasjonalt båtførersertifikat (ICC)2017-05-07T22:00:00ZDette er et internasjonalt sertifikat for førere av fritidsbåter under 15 meter og består av en praktisk utsjekk av manøvrering av båt, samt enkelte teoretiske spørsmål om motor og hjelpemidler om bord.
Internasjonalt Båtførersertifikat (ICC)Internasjonalt Båtførersertifikat (ICC)2017-05-04T22:00:00ZDette er et internasjonalt sertifikat for førere av fritidsbåter under 15 meter som gir deg nødvendig dokumentasjon til å leie båt i flere land.
Internasjonalt båtførersertifikat (ICC)Internasjonalt båtførersertifikat (ICC)2017-05-04T22:00:00ZInternasjonalt båtførersertifikat (ICC) Dette er et internasjonalt sertifikat for førere av fritidsbåter under 15 meter og består av en praktisk utsjekk av manøvrering av båt, samt enkelte teoretiske spørsmål om motor og hjelpemidler om bord.
Påmelding Onsdagsregatta er åpnet!Påmelding Onsdagsregatta er åpnet!2017-04-25T22:00:00ZOnsdagsregatta for Storbåter - starten går 3. mai!
Sommerskole – Båtførerprøven med praktisk trening for deg med som har fylt 14Sommerskole – Båtførerprøven med praktisk trening for deg med som har fylt 142017-04-24T22:00:00ZAsker Seilforening vil i sommer forsøke å gi et tilbud til de som har fylt 14 år, og som ønsker å ta båtførerprøven. Det er ingen øvre aldersgrense, men dette er i utgangspunktet et tilbud til ungdom.