AndungeAndunge
SolingSoling

Nyttig informasjon

Du finner relevant informasjon i menyen til høyre, under "I FOKUS", mer om oss (dvs denne gruppen), kontaktpersoner etc etc. Påmelding til kurs/trening skjer på deltager.no, og oversikt / linker finner du under Arrangementer (toppmeny til høyre). Kontaktpersoner (Styre, Klassekapteiner / Trenere og andre) finner du under Kontakt Oss.

Mer om de forskjellige klassene finner du i billedroundellen over.

Nyheter

Har du lyst til å låne en Andunge av Asker Seilforening?Har du lyst til å låne en Andunge av Asker Seilforening?2017-05-08T22:00:00ZRormannssertifikatet er et praktisk og teoretisk kurs som gir deg masse nyttig kunnskap om å håndtere en mindre båt på egenhånd. Bestått kurs gir deg anledning til å låne en av våre Andunger.
Sommerskole – Båtførerprøven med praktisk trening for deg med som har fylt 14Sommerskole – Båtførerprøven med praktisk trening for deg med som har fylt 142017-04-24T22:00:00ZAsker Seilforening vil i sommer forsøke å gi et tilbud til de som har fylt 14 år, og som ønsker å ta båtførerprøven. Det er ingen øvre aldersgrense, men dette er i utgangspunktet et tilbud til ungdom.
Seile sammenSeile sammen2017-04-24T22:00:00ZI erkjennelsen av at solo-seiling i en liten jolle på et stort hav kan være en utfordring for en del barn, har vi tenkt å introdusere konseptet «seile sammen» våren 2017.
Sakspapirer til årsmøtet 14.2. er lagt utSakspapirer til årsmøtet 14.2. er lagt ut2017-02-06T23:00:00ZStyret har berammet Seilforeningens årsmøte 2017 til tirsdag 14. februar kl 19 i klubbhuset. Sakspapirene er nå tilgjengelig.
Påmelding til trening 2017 er åpnet!Påmelding til trening 2017 er åpnet!2017-02-03T23:00:00ZVi ønsker velkommen til en ny sesong i 2017. Påmelding er åpnet på deltager.no.
Vil du ha Norges beste sommerjobb på fjorden?Vil du ha Norges beste sommerjobb på fjorden?2017-02-03T23:00:00ZSjøsprøyt søker instruktører til uke 26, 27, 31 og 32 2017. Sommerjobben for deg som elsker seiling og båtliv!

>>https://atea.klubb.nif.no/Sider/ProduktKlubbkontor.aspx>>
Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du brukerhttp://www.krafttilidretten.no/Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du bruker
Støtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelenhttps://www.norsk-tipping.no/grasrotandelenStøtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelen
Påmelding til trening 2017 er åpnet!https://askerseilforening.klubb.nif.no/nyheter/Sider/P%C3%A5melding-til-trening-2017-er-%C3%A5pnet!-.aspxPåmelding til trening 2017 er åpnet!
Nå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2017. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.https://askerseilforening.klubb.nif.no/arrangementer/sjosproyt/Sider/OmOss.aspxNå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2017. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.
a_DSC7979A#a_DSC7979A
581902_334915869961746_1046174275_n#581902_334915869961746_1046174275_n
NMandungeLørdag20041#NMandungeLørdag20041

Onsdagsregattahttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=36Onsdagsregatta2017-08-16T00:00:00Z2017-08-16T23:59:00Z<div></div>
Onsdagsregatta (Superonsdag)https://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=37Onsdagsregatta (Superonsdag)2017-08-23T00:00:00Z2017-08-23T23:59:00Z<div></div>
Opptak Storbåt på Tangenhttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=44Opptak Storbåt på Tangen2017-10-14T05:00:00Z2017-10-14T15:00:00ZAsker Seilforening<div>Alle storbåter som skal ha plass på land må være nedrigget og klare for opptak. Detaljer om tider kommer når det nærmer seg. </div>

Alle nyheter

410 000 i Spillemidler !410 000 i Spillemidler !2017-06-03T22:00:00ZHovedutvalg for kultur, frivillighet og folkehelse i Akershus Fylkeskommune fordelte 30. mai årets pott av overskuddet fra spill hos Norsk Tipping. Anlegg i Asker kom i år igjen meget godt ut at tildelingen. Akser Seilforening fikk kr 441 000,-!
Bli med Oslofjorden Rundt!Bli med Oslofjorden Rundt!2017-05-14T22:00:00ZOslofjorden Rundt arrangeres i år fredag 19. og lørdag 20. mai. Regattaen er en klassiker tidlig på sesongen i indre Oslofjord. Mer enn 50 båter deltar årlig, en herlig blanding av skarpskodde regattamaskiner og glade amatører. Her er det plass for alle.
Skal du seile i utlandet? Internasjonalt båtførersertifikat (ICC)Skal du seile i utlandet? Internasjonalt båtførersertifikat (ICC)2017-05-07T22:00:00ZDette er et internasjonalt sertifikat for førere av fritidsbåter under 15 meter og består av en praktisk utsjekk av manøvrering av båt, samt enkelte teoretiske spørsmål om motor og hjelpemidler om bord.
Internasjonalt Båtførersertifikat (ICC)Internasjonalt Båtførersertifikat (ICC)2017-05-04T22:00:00ZDette er et internasjonalt sertifikat for førere av fritidsbåter under 15 meter som gir deg nødvendig dokumentasjon til å leie båt i flere land.
Internasjonalt båtførersertifikat (ICC)Internasjonalt båtførersertifikat (ICC)2017-05-04T22:00:00ZInternasjonalt båtførersertifikat (ICC) Dette er et internasjonalt sertifikat for førere av fritidsbåter under 15 meter og består av en praktisk utsjekk av manøvrering av båt, samt enkelte teoretiske spørsmål om motor og hjelpemidler om bord.
Påmelding Onsdagsregatta er åpnet!Påmelding Onsdagsregatta er åpnet!2017-04-25T22:00:00ZOnsdagsregatta for Storbåter - starten går 3. mai!
Har du vunnet FLAX-LODDHar du vunnet FLAX-LODD2017-03-25T23:00:00ZSom vi skrev da vi sendte ut årets kontingent, så ville vi gi vekk to FLAX-lodd blant til de som betalte årskontigenten innen fristen (3. mars).
Seiling med Asker Skiklubb / All-Idrett-gruppenSeiling med Asker Skiklubb / All-Idrett-gruppen2017-03-25T23:00:00ZAsker Seilforening og Asker Skiklubb / All-Idrett-gruppen har hatt et samarbeid i 2 år nå. Vi trenger flere instruktører hvis vi skal gjennomføre det i 2017 også.
Seile med flyktninger?Seile med flyktninger?2017-03-25T23:00:00ZAsker Seilforening fikk i 2016 midler fra UDI til å arrangere aktivitet for flyktningmottakene på Hvalstad og Lysaker. Tydeligvis gjorde vi en så god jobb at vi har fått midler også i 2017.
Utlegg for Seilforeningen ?Utlegg for Seilforeningen ?2017-03-25T23:00:00ZHar du utlegg for foreningen eller skal du bestille varer på vegne av foreningen, så les dette!
Dypvannseminar lørdag 4. marsDypvannseminar lørdag 4. mars2017-02-26T23:00:00ZAsker Seilforening i samarbeid med WithMarine inviterer til til Dypvannseminar, lørdag 4. mars kl 0930 i Oslofjordmuseet i Vollen i Asker.
Bryggelaget holder årsmøte 2. marsBryggelaget holder årsmøte 2. mars2017-02-13T23:00:00ZÅrsmøtet i Bryggelaget finner sted torsdag 2. mars 2017. Sakspapirene er nå tilgjengelig.
Idrettsstipend - Asker KommuneIdrettsstipend - Asker Kommune2017-02-12T23:00:00Z Stipend som kan søkes på av idrettsungdom og som skal stimulere til videre satsing.
ASF arrangerer North U Regatta Seminar i samarbeid med With Marine - 08. og 09. februar.ASF arrangerer North U Regatta Seminar i samarbeid med With Marine - 08. og 09. februar.2017-02-02T23:00:00ZVintersamlingene i ASF er i gang Neste samling arrangerer Asker Seilforening i samarbeid med With Marine. North U Regatta Seminar 08. oh 09. februar