Utleie

Her vil det komme mer informasjon.

Silverrudder - tøøfe utfordringer singlehandedhttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=144Silverrudder - tøøfe utfordringer singlehanded2019-01-23T18:00:00Z2019-01-23T20:00:00ZKlubbhuset, Asker SeilforeningDato 23.01, kl 1900 Sted Klubbhuset, Asker SeilforeningSilverrudder, singlehanded Fyn rundtPål Stiansen deltok i Årets Silverrudder-regatta i svært krevende forhold og satt ny banerekord med sin "Born to Run". Han vil dele sine spennende erfaringer. Audun Gjøstein vil også fortelle litt om sine opplevelser i Rolex Fastnet Race og Shetland Race – store opplevelser for glade amatørseilere i våre nære havområder
"Gjør det selv - Vedlikehold og småreparasjoner"https://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=145"Gjør det selv - Vedlikehold og småreparasjoner"2019-02-20T00:00:00Z2019-02-20T23:59:00ZKlubbhuset, Asker SeilforeningDato 20. februar, kl 1900 Sted Klubbhuset, Asker Seilforening Vedlikehold og småreparasjonerDet er stadig noe å "mekke" på båten. Noe er greit å sette bort til proffene, noe kan man med fordel fikse selv. Didrik Godager fra Southern Cross Spars kommer og lærer oss spleis (dyneema), øyespleis og softshackles. Vi får også en veldig nyttig innføring i hvordan du selv tar en enel riggsjekk før neste sesong.
Mobil og nettbrett i seilbåthttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=146Mobil og nettbrett i seilbåt2019-03-27T18:00:00Z2019-03-27T20:00:00ZKlubbhuset, Asker SeilforeningDato 27.03.18. kl 1900 Sted Klubbhuset, Asker Seilforening Mobil og nettbrett i seilbåtDet er kommet mange gode løsninger for mobil og nettbrett på markedet. Vi tar en nærmere kikk på noen av de. •Navigasjon •Værmelding og gribfiler •Værruting •Apper for regatta; startprosedyrer – vindskift – laylines