SeilbrettSeilbrett
KjølbåtKjølbåt
StorbåtStorbåt

Nye Hjemmesider

Velkommen til våre nye hjemmesider.

Vi håper dere vil hjelpe oss å utvikle disse sidene til å bli til glede og nytte.  Er det informasjon du savner så send en mail til redaktørene. Liste over de som har tilgang finner du litt lengre ned.

Vil du SELV bidra tar vi gjerne imot artikler fra DEG eller du kan få rettigheter til å selv logge inn og arbeide med å holde hjemmesidene ajour.  Vi søker spesielt noen som kan ta ansvar for informasjon om jolle, brett og kjølbåter.

Finne Frem

​Du finner mer om våre grupper / klasser under menyvalget "Grupper" i hovedmenyen.
Informasjon om Styret, Klassekapteiner, Trenere og andre kontaktpersoner fiinner du under "Kontakt Oss".
Informasjon om Klubbhus, Bryggelaget og anlegget ellers finner du under "Anlegg".  Påmelding til trening / arrangementer skjer på deltager.no eller sailrace.  Aktuelle linker finner du under "Arrangementer".  Er det noe du ikke finner, så ta kontakt med webmaster (at) askerseil.no.

Gamle hjemmesider

Vår gamle hjemmeside er nå stengt ned: (http://www.asker-seilforening.no).
Vi har tatt en back-up / dump av de gamle sidene, så hvis det er noe du savner, så gi beskjed til webmaster@askerseil.no, så skal vi kunne finne det frem.
Vi jobber også med en løsning med å ha de "begrenset tilgjengelig", men dette er ikke klart enda

Web-redaktører

Følgende har adgang til å endre/redigere våre hjemmesider pr dd: Send en mail til en/alle for å få lagt inn innlegg eller informasjon:

Navn

Mail

Merknad

FELLES MAIL / KONTO

WebMaster

Eira Naustvik

Primært storbåt, men har adgang til hele området

Joachim Marius Jørgensen

Primært marked / Rekruttering, men har adgang til hele området

Sondre Danielsen

Steinar Willassen

Tore Glen Berg

Joller

Hvis du ønsker tilgang, send en mail til info @askerseil.no

Siste nyheter

410 000 i Spillemidler !410 000 i Spillemidler !2017-06-03T22:00:00ZHovedutvalg for kultur, frivillighet og folkehelse i Akershus Fylkeskommune fordelte 30. mai årets pott av overskuddet fra spill hos Norsk Tipping. Anlegg i Asker kom i år igjen meget godt ut at tildelingen. Akser Seilforening fikk kr 441 000,-!
Bli med Oslofjorden Rundt!Bli med Oslofjorden Rundt!2017-05-14T22:00:00ZOslofjorden Rundt arrangeres i år fredag 19. og lørdag 20. mai. Regattaen er en klassiker tidlig på sesongen i indre Oslofjord. Mer enn 50 båter deltar årlig, en herlig blanding av skarpskodde regattamaskiner og glade amatører. Her er det plass for alle.
Har du lyst til å låne en Andunge av Asker Seilforening?Har du lyst til å låne en Andunge av Asker Seilforening?2017-05-08T22:00:00ZRormannssertifikatet er et praktisk og teoretisk kurs som gir deg masse nyttig kunnskap om å håndtere en mindre båt på egenhånd. Bestått kurs gir deg anledning til å låne en av våre Andunger.
Skal du seile i utlandet? Internasjonalt båtførersertifikat (ICC)Skal du seile i utlandet? Internasjonalt båtførersertifikat (ICC)2017-05-07T22:00:00ZDette er et internasjonalt sertifikat for førere av fritidsbåter under 15 meter og består av en praktisk utsjekk av manøvrering av båt, samt enkelte teoretiske spørsmål om motor og hjelpemidler om bord.
Sommerskole – Båtførerprøven med praktisk trening for deg med som har fylt 14Sommerskole – Båtførerprøven med praktisk trening for deg med som har fylt 142017-04-24T22:00:00ZAsker Seilforening vil i sommer forsøke å gi et tilbud til de som har fylt 14 år, og som ønsker å ta båtførerprøven. Det er ingen øvre aldersgrense, men dette er i utgangspunktet et tilbud til ungdom.
Seile sammenSeile sammen2017-04-24T22:00:00ZI erkjennelsen av at solo-seiling i en liten jolle på et stort hav kan være en utfordring for en del barn, har vi tenkt å introdusere konseptet «seile sammen» våren 2017.
Har du vunnet FLAX-LODDHar du vunnet FLAX-LODD2017-03-25T23:00:00ZSom vi skrev da vi sendte ut årets kontingent, så ville vi gi vekk to FLAX-lodd blant til de som betalte årskontigenten innen fristen (3. mars).
Seiling med Asker Skiklubb / All-Idrett-gruppenSeiling med Asker Skiklubb / All-Idrett-gruppen2017-03-25T23:00:00ZAsker Seilforening og Asker Skiklubb / All-Idrett-gruppen har hatt et samarbeid i 2 år nå. Vi trenger flere instruktører hvis vi skal gjennomføre det i 2017 også.
Seile med flyktninger?Seile med flyktninger?2017-03-25T23:00:00ZAsker Seilforening fikk i 2016 midler fra UDI til å arrangere aktivitet for flyktningmottakene på Hvalstad og Lysaker. Tydeligvis gjorde vi en så god jobb at vi har fått midler også i 2017.
Utlegg for Seilforeningen ?Utlegg for Seilforeningen ?2017-03-25T23:00:00ZHar du utlegg for foreningen eller skal du bestille varer på vegne av foreningen, så les dette!
Dypvannseminar lørdag 4. marsDypvannseminar lørdag 4. mars2017-02-26T23:00:00ZAsker Seilforening i samarbeid med WithMarine inviterer til til Dypvannseminar, lørdag 4. mars kl 0930 i Oslofjordmuseet i Vollen i Asker.
Bryggelaget holder årsmøte 2. marsBryggelaget holder årsmøte 2. mars2017-02-13T23:00:00ZÅrsmøtet i Bryggelaget finner sted torsdag 2. mars 2017. Sakspapirene er nå tilgjengelig.
Idrettsstipend - Asker KommuneIdrettsstipend - Asker Kommune2017-02-12T23:00:00Z Stipend som kan søkes på av idrettsungdom og som skal stimulere til videre satsing.
Sakspapirer til årsmøtet 14.2. er lagt utSakspapirer til årsmøtet 14.2. er lagt ut2017-02-06T23:00:00ZStyret har berammet Seilforeningens årsmøte 2017 til tirsdag 14. februar kl 19 i klubbhuset. Sakspapirene er nå tilgjengelig.

>>https://atea.klubb.nif.no/Sider/ProduktKlubbkontor.aspx>>
Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du brukerhttp://www.krafttilidretten.no/Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du bruker
Støtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelenhttps://www.norsk-tipping.no/grasrotandelenStøtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelen
Påmelding til trening 2017 er åpnet!https://askerseilforening.klubb.nif.no/nyheter/Sider/P%C3%A5melding-til-trening-2017-er-%C3%A5pnet!-.aspxPåmelding til trening 2017 er åpnet!
Nå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2017. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.https://askerseilforening.klubb.nif.no/arrangementer/sjosproyt/Sider/OmOss.aspxNå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2017. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.

Onsdagsregatta (Superonsdag)https://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=37Onsdagsregatta (Superonsdag)2017-08-23T00:00:00Z2017-08-23T23:59:00Z<div></div>
Opptak Storbåt på Tangenhttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=44Opptak Storbåt på Tangen2017-10-14T05:00:00Z2017-10-14T15:00:00ZAsker Seilforening<div>Alle storbåter som skal ha plass på land må være nedrigget og klare for opptak. Detaljer om tider kommer når det nærmer seg. </div>