SeilbrettSeilbrett
KjølbåtKjølbåt
StorbåtStorbåt

Finne Frem

​Du finner mer om våre grupper / klasser under menyvalget "Grupper" i hovedmenyen.

Påmelding til trening / arrangementer skjer på deltager.no eller SailRaceSystem.  Aktuelle linker finner du under "Arrangementer".  Er det noe du ikke finner, så ta kontakt med post@askerseil.no.

Kontaktinformasjon til styret, klassekapteiner, trenere og andre kontaktpersoner fiinner du under "Kontakt Oss".

Informasjon om klubbhus, Bryggelaget og anlegget ellers finner du under "Anlegg".

Web-redaktører

Dere er velkomne til å hjelpe oss å utvikle disse sidene for at de kan bli til glede og nytte. Vi tar gjerne imot bidrag til artikler fra deg. Vi søker spesielt informasjon om jolle, brett og kjølbåter. Er det informasjon du savner så send en mail til redaktørene.

Følgende har adgang til å endre/redigere våre hjemmesider. Send en mail til en/alle for å få lagt inn innlegg eller informasjon.

Navn

Mail

Merknad

Info / kommunikasjon

Kommunikasjon og Rekruttering

Eira Naustvik

Primært storbåt, men har adgang til hele området

Steinar Willassen

Hvis du ønsker tilgang, send en mail til info @askerseil.no

Siste nyheter

Hvem vil du skal bli årets Asker-seiler?Hvem vil du skal bli årets Asker-seiler?2018-12-11T23:00:00ZVi i Asker Seilforening er heldige å ha veldig mange engasjerte medlemmer som bruker mye av sin fritid til å bidra til at Tangen blir et enda bedre sted å være, både sportslig og sosialt.
Race Report 2018Race Report 20182018-12-10T23:00:00ZSeilsportligaen 2018 er asluttet og godt dokumentert. Klikk på bildelinken over og les rapporten.
Vinterens StorbåtsamlingerVinterens Storbåtsamlinger2018-11-26T23:00:00ZKlimaet blir våtere og villere Vi drømmer alle om solfylt sløreseilas – men skremmes ofte i havn av at vinden uler i riggen. Hvordan skal vi forberede båten og oss selv på røffe forhold?
Medlemskveld MaritimMedlemskveld Maritim2018-10-02T22:00:00ZHandlekveld for Seilforeningens medlemmer - 10. oktober fra kl 1900 - 2100!
Gode hjelpereGode hjelpere2018-10-02T22:00:00ZDenne flotte gjengen har tatt i mot ca 200 barn på Børsholmen i sommer og gitt de et minne for livet.
KajakkerKajakker2018-09-24T22:00:00ZVi er glade for all aktivitet på Tangen og har også et tilbud om plass i kajakkstativ til våre medlemmer.
Vinteropplag på TangenVinteropplag på Tangen2018-09-17T22:00:00ZDet nærmer seg tid for opptak av storbåter i Asker Seilforening. Vi jobber nå med ventelistene for å få plass til så mange som mulig av søkerne.
Kjære ungdom i nye Asker! Vi vil ha deg med på Askerkonferansen for å utvikle den nye kommunen!Kjære ungdom i nye Asker! Vi vil ha deg med på Askerkonferansen for å utvikle den nye kommunen!2018-09-05T22:00:00ZAskerkonferansen 2018 arrangeres i Asker rådhus på FN-dagen, 24. oktober. Her ønsker kommunen deltakelse fra ungdom som bor i Hurum, Røyken og Asker og går på videregående skole.
Klubbjakker i herrestørrelse er på lager!Klubbjakker i herrestørrelse er på lager!2018-09-02T22:00:00ZVi gikk veldig fort tomme for klubbjakker - nå har vi endelig fått flere jakker på lager!
Askeroptimisten 2018 vel blåst.Askeroptimisten 2018 vel blåst.2018-08-26T22:00:00ZMange flotte prestasjoner i helgens Askeroptimisten!
Onsdags serien i gang igjenOnsdags serien i gang igjen2018-08-19T22:00:00ZVelkommen til høstserien!
Askeroptimisten 2018Askeroptimisten 20182018-06-20T22:00:00ZInvitasjon og kunngjøring til Askeroptimisten er nå lagt ut.
Sankthans feiring 23.juniSankthans feiring 23.juni2018-06-03T22:00:00ZVelkommen til Sankthans feiring på Blakstadtangen den 23.Juni.
Oslofjorden Rundt 2018Oslofjorden Rundt 20182018-05-06T22:00:00ZAsker Seilforening har herved gleden av å invitere til årets utgave av Oslofjorden Rundt.
Instruktører søkes til båtførerkursInstruktører søkes til båtførerkurs2018-05-01T22:00:00ZAsker Seilforening søker nå instruktører til å utføre den praktiske delen av sommerens båtførerkurs i uke 27.

Påmelding for seilsesongen 2018 er åpnet! Se mer under "Arrangementer"https://askerseilforening.klubb.nif.no/arrangementer/Sider/Hjem.aspxPåmelding for seilsesongen 2018 er åpnet! Se mer under "Arrangementer"
Skipperskolens kurskatalog 2018 er klar!http://Skipperskolens kurskatalog 2018 er klar!
>>https://atea.klubb.nif.no/Sider/ProduktKlubbkontor.aspx>>
Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du brukerhttp://www.krafttilidretten.no/Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du bruker
Støtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelenhttps://www.norsk-tipping.no/grasrotandelenStøtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelen
Nå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2018. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.https://askerseilforening.klubb.nif.no/arrangementer/sjosproyt/Sider/Hjem.aspxNå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2018. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.

Silverrudder - tøøfe utfordringer singlehandedhttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=144Silverrudder - tøøfe utfordringer singlehanded2019-01-23T18:00:00Z2019-01-23T20:00:00ZKlubbhuset, Asker Seilforening<div>Dato: 23.01, kl 1900<br>Sted: Klubbhuset, Asker Seilforening</div><div>Silverrudder, singlehanded Fyn rundt</div><div>Pål Stiansen deltok i Årets Silverrudder-regatta i svært krevende forhold og satt ny banerekord med sin "Born to Run". Han vil dele sine spennende erfaringer. </div><div>Audun Gjøstein vil også fortelle litt om sine opplevelser i Rolex Fastnet Race og Shetland Race – store opplevelser for glade amatørseilere i våre nære havområder<br></div>
"Gjør det selv - Vedlikehold og småreparasjoner"https://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=145"Gjør det selv - Vedlikehold og småreparasjoner"2019-02-20T00:00:00Z2019-02-20T23:59:00ZKlubbhuset, Asker Seilforening<div>Dato: 20. februar, kl 1900<br>Sted: Klubbhuset, Asker Seilforening</div><div> </div><div>Vedlikehold og småreparasjoner</div><div>Det er stadig noe å "mekke" på båten. Noe er greit å sette bort til proffene, noe kan man med fordel fikse selv. </div><div>Didrik Godager fra Southern Cross Spars kommer og lærer oss spleis (dyneema), øyespleis og softshackles. </div><div>Vi får også en veldig nyttig innføring i hvordan du selv tar en enel riggsjekk før neste sesong. <br></div>