SeilbrettSeilbrett
KjølbåtKjølbåt
StorbåtStorbåt

Finne Frem

​Du finner mer om våre grupper / klasser under menyvalget "Grupper" i hovedmenyen.

Påmelding til trening / arrangementer skjer på deltager.no eller SailRaceSystem.  Aktuelle linker finner du under "Arrangementer".  Er det noe du ikke finner, så ta kontakt med post@askerseil.no.

Kontaktinformasjon til styret, klassekapteiner, trenere og andre kontaktpersoner fiinner du under "Kontakt Oss".

Informasjon om klubbhus, Bryggelaget og anlegget ellers finner du under "Anlegg".

Nye Hjemmesider

Velkommen til våre nye hjemmesider.

Vi håper dere vil hjelpe oss å utvikle disse sidene til å bli til glede og nytte.  Er det informasjon du savner så send en mail til redaktørene. Liste over de som har tilgang finner du litt lengre ned.

Vil du SELV bidra tar vi gjerne imot artikler fra DEG eller du kan få rettigheter til å selv logge inn og arbeide med å holde hjemmesidene ajour.  Vi søker spesielt noen som kan ta ansvar for informasjon om jolle, brett og kjølbåter.

Gamle hjemmesider

Vår gamle hjemmeside er nå stengt ned: (http://www.asker-seilforening.no).
Vi har tatt en back-up / dump av de gamle sidene, så hvis det er noe du savner, så gi beskjed til webmaster@askerseil.no, så skal vi kunne finne det frem.
Vi jobber også med en løsning med å ha de "begrenset tilgjengelig", men dette er ikke klart enda

Web-redaktører

Følgende har adgang til å endre/redigere våre hjemmesider pr dd: Send en mail til en/alle for å få lagt inn innlegg eller informasjon:

Navn

Mail

Merknad

FELLES MAIL / KONTO

WebMaster

Eira Naustvik

Primært storbåt, men har adgang til hele området

Joachim Marius Jørgensen

Primært marked / Rekruttering, men har adgang til hele området

Sondre Danielsen

Steinar Willassen

Tore Glen Berg

Joller

Hvis du ønsker tilgang, send en mail til info @askerseil.no

Siste nyheter

Oslofjorden Rundt 2018Oslofjorden Rundt 20182018-05-06T22:00:00ZAsker Seilforening har herved gleden av å invitere til årets utgave av Oslofjorden Rundt.
Instruktører søkes til båtførerkursInstruktører søkes til båtførerkurs2018-05-01T22:00:00ZAsker Seilforening søker nå instruktører til å utføre den praktiske delen av sommerens båtførerkurs i uke 27.
Oppstart Onsdagsregatta storbåtOppstart Onsdagsregatta storbåt2018-04-29T22:00:00ZTerminlisten for onsdagsregattaene er klar. Det blir teori-onsdag allerede onsdag 2.Mai hvor vår nye storbåt trener Thomas Nilsson vil presentere årets treningsopplegg.
Sesongåpning og strandryddedagSesongåpning og strandryddedag2018-04-28T22:00:00ZOBS Sesongåpning og Strandrydde-dag utsatt til 5.mai!
Kiosken får faste åpningstider!Kiosken får faste åpningstider!2018-04-26T22:00:00ZSesongen 2018 vil kiosken ha faste åpningstider - også i helgene! Vi håper Gamlestua vil bli et velkomment samlingspunkt på Tangen. Vi har forutsigbare åpningstider og utvidet sortiment.
Vil du representere Asker i Seilsportligaen?Vil du representere Asker i Seilsportligaen?2018-04-24T22:00:00ZAsker Seilforening (AS) er kvalifisert og påmeldt til Seilsportsligaens 1. divisjon for 2018. Har du lyst til å være med? Alle medlemmer er velkomne til å søke men vi oppfordrer spesielt de under 30 til å være med!
"Ungdomsbåt" til Asker!"Ungdomsbåt" til Asker!2018-04-23T22:00:00ZHar du lyst til å seile Express? Asker Seilforening har kjøpt en veldig fin båt som vi vil låne ut til de unge seilerne i Asker. Båten egner seg godt for 4 personer og er en super regatta- og turbåt.
Bassengtrening for nybegynnereBassengtrening for nybegynnere2018-04-17T22:00:00ZHar du meldt deg på nybegynnerkurs i Optimist eller Brett - husk første kursdag med kullseiingstrening! Er du nysgjerrig på hva det er og har lyst til å prøve? Risenga Svømmehall søndag 22.04.18 kl 18.00
Bryggelaget trenger ekstravakter!Bryggelaget trenger ekstravakter!2018-03-25T22:00:00ZTrenger du en ekstrajobb? Hvis du har fyllt 18 år og er glad i å være våken gjennom sommernatten har vi jobb til deg!
Minneord Gunnar LarsenMinneord Gunnar Larsen2018-03-14T23:00:00ZGunnar Larsen, tidligere formann og æresmedlem i Asker seilforening, døde etter et kort sykeleie 4. mars nær 85 år gammel.
Informasjon etter Metrologiseminaret 10. April 2018Informasjon etter Metrologiseminaret 10. April 20182018-03-14T23:00:00ZPresentasjoner fra Metrologiseminaret er tilgjengelig
Utsetting av Storbåt vår 2018Utsetting av Storbåt vår 20182018-03-07T23:00:00ZPå grunn av mye snø må vi utsette sjøsetting av storbåtene til 29. april!
MålerkursMålerkurs2018-03-06T23:00:00ZVi trenger flere målere! NOR Rating avholder målerkurs 14. og 15. april 2018
Protokoll årsmøte BryggelagetProtokoll årsmøte Bryggelaget2018-03-04T23:00:00ZProtokoll Årsmøte Bryggelaget er lagt ut.
Jolle/brett/kjølbåt/kajakk på land og kranløft - sommeren 2018Jolle/brett/kjølbåt/kajakk på land og kranløft - sommeren 20182018-03-01T23:00:00ZTrenger du plass på land for jolle, kjølbåt, brett eller kajakk? Påmelding for sesongen 2018 er åpnet.

Påmelding for seilsesongen 2018 er åpnet! Se mer under "Arrangementer"https://askerseilforening.klubb.nif.no/arrangementer/Sider/Hjem.aspxPåmelding for seilsesongen 2018 er åpnet! Se mer under "Arrangementer"
Skipperskolens kurskatalog 2018 er klar!http://Skipperskolens kurskatalog 2018 er klar!
>>https://atea.klubb.nif.no/Sider/ProduktKlubbkontor.aspx>>
Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du brukerhttp://www.krafttilidretten.no/Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du bruker
Støtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelenhttps://www.norsk-tipping.no/grasrotandelenStøtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelen
Nå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2018. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.https://askerseilforening.klubb.nif.no/arrangementer/sjosproyt/Sider/Hjem.aspxNå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2018. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.

Regatta: Oslofjorden Rundthttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=58Regatta: Oslofjorden Rundt2018-05-25T15:00:00Z2018-05-26T16:00:00ZAsker Seilforening<div>Asker Seilforenings "Oslofjorden Rundt" er en av Østlandets største regattaer for storbåt. Vi har klasser for shorthanded på fredag og på lørdag er det klasser for både shorthanded og fullt bemannede båter. </div>
Storbåt - Superonsdaghttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=95Storbåt - Superonsdag2018-05-30T00:00:00Z2018-05-30T23:59:00ZMed coach Thomas Nilsson
Onsdagsseilas - Færderbriefhttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=96Onsdagsseilas - Færderbrief2018-06-06T00:00:00Z2018-06-06T23:59:00ZMed coach Thomas Nilsson