SeilbrettSeilbrett
NyheterNyheter
Om Asker SeilforeningOm Asker Seilforening

Nye Hjemmesider

Velkommen til våre nye hjemmesider.

Vi håper dere vil hjelpe oss å utvikle disse sidene til å bli til glede og nytte.  Er det informasjon du savner så send en mail til redaktørene. Liste over de som har tilgang finner du litt lengre ned.

Vil du SELV bidra tar vi gjerne imot artikler fra DEG eller du kan få rettigheter til å selv logge inn og arbeide med å holde hjemmesidene ajour.  Vi søker spesielt noen som kan ta ansvar for informasjon om jolle, brett og kjølbåter.

Finne Frem

​Du finner mer om våre grupper / klasser under menyvalget "Grupper" i hovedmenyen.
Informasjon om Styret, Klassekapteiner, Trenere og andre kontaktpersoner fiinner du under "Kontakt Oss".
Informasjon om Klubbhus, Bryggelaget og anlegget ellers finner du under "Anlegg".  Påmelding til trening / arrangementer skjer på deltager.no eller sailrace.  Aktuelle linker finner du under "Arrangementer".  Er det noe du ikke finner, så ta kontakt med webmaster (at) askerseil.no.

Gamle hjemmesider

Vår gamle hjemmeside er nå stengt ned: (http://www.asker-seilforening.no).
Vi har tatt en back-up / dump av de gamle sidene, så hvis det er noe du savner, så gi beskjed til webmaster@askerseil.no, så skal vi kunne finne det frem.
Vi jobber også med en løsning med å ha de "begrenset tilgjengelig", men dette er ikke klart enda

Web-redaktører

Følgende har adgang til å endre/redigere våre hjemmesider pr dd: Send en mail til en/alle for å få lagt inn innlegg eller informasjon:

Navn

Mail

Merknad

FELLES MAIL / KONTO

WebMaster

Eira Naustvik

Primært storbåt, men har adgang til hele området

Joachim Marius Jørgensen

Primært marked / Rekruttering, men har adgang til hele området

Sondre Danielsen

Steinar Willassen

Tore Glen Berg

Joller

Hvis du ønsker tilgang, send en mail til info (at) askerseil.no

Siste nyheter

Har du vunnet FLAX-LODDHar du vunnet FLAX-LODD2017-03-25T23:00:00ZSom vi skrev da vi sendte ut årets kontingent, så ville vi gi vekk to FLAX-lodd blant til de som betalte årskontigenten innen fristen (3. mars).
Seiling med Asker Skiklubb / All-Idrett-gruppenSeiling med Asker Skiklubb / All-Idrett-gruppen2017-03-25T23:00:00ZAsker Seilforening og Asker Skiklubb / All-Idrett-gruppen har hatt et samarbeid i 2 år nå. Vi trenger flere instruktører hvis vi skal gjennomføre det i 2017 også.
Seile med flyktninger?Seile med flyktninger?2017-03-25T23:00:00ZAsker Seilforening fikk i 2016 midler fra UDI til å arrangere aktivitet for flyktningmottakene på Hvalstad og Lysaker. Tydeligvis gjorde vi en så god jobb at vi har fått midler også i 2017.
Utlegg for Seilforeningen ?Utlegg for Seilforeningen ?2017-03-25T23:00:00ZHar du utlegg for foreningen eller skal du bestille varer på vegne av foreningen, så les dette!
Dypvannseminar lørdag 4. marsDypvannseminar lørdag 4. mars2017-02-26T23:00:00ZAsker Seilforening i samarbeid med WithMarine inviterer til til Dypvannseminar, lørdag 4. mars kl 0930 i Oslofjordmuseet i Vollen i Asker.
Bryggelaget holder årsmøte 2. marsBryggelaget holder årsmøte 2. mars2017-02-13T23:00:00ZÅrsmøtet i Bryggelaget finner sted torsdag 2. mars 2017. Sakspapirene er nå tilgjengelig.
Idrettsstipend - Asker KommuneIdrettsstipend - Asker Kommune2017-02-12T23:00:00Z Stipend som kan søkes på av idrettsungdom og som skal stimulere til videre satsing.
Sakspapirer til årsmøtet 14.2. er lagt utSakspapirer til årsmøtet 14.2. er lagt ut2017-02-06T23:00:00ZStyret har berammet Seilforeningens årsmøte 2017 til tirsdag 14. februar kl 19 i klubbhuset. Sakspapirene er nå tilgjengelig.
Påmelding til trening 2017 er åpnet!Påmelding til trening 2017 er åpnet!2017-02-03T23:00:00ZVi ønsker velkommen til en ny sesong i 2017. Påmelding er åpnet på deltager.no.
Vil du ha Norges beste sommerjobb på fjorden?Vil du ha Norges beste sommerjobb på fjorden?2017-02-03T23:00:00ZSjøsprøyt søker instruktører til uke 26, 27, 31 og 32 2017. Sommerjobben for deg som elsker seiling og båtliv!
Båtplass i Asker Seilforenings Bryggelag?Båtplass i Asker Seilforenings Bryggelag?2017-01-25T23:00:00ZDet begynner å bli på tide å tenke båtplass, og for dere som kan tenke dere å kjøpe båtplass i Asker Seilforenings Bryggelag, er første steg å sette seg på venteliste.
Stem på Årets Askerseiler 2016!Stem på Årets Askerseiler 2016!2017-01-17T23:00:00ZI vår seilforening er det hvert år minst en person som fortjener en liten ekstra honnør for sin innsats.
Nå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2017Nå kan du melde deg på Sjøsprøyt 20172017-01-15T23:00:00ZLær seiling, roing og sjøvett på Sjøsprøyt
Er du vår nye driftskoordinator?Er du vår nye driftskoordinator?2017-01-11T23:00:00ZAsker Seilforening søker ny Driftskoordinator. Vår nåværende driftskoordinator vil fratre sin stilling sommeren 2017, da han er ferdig med sine studier. Vi søker derfor nå hans etterfølger.
Vårens årsmøte blir 14. februarVårens årsmøte blir 14. februar2016-12-31T23:00:00ZStyret har berammet Seilforeningens årsmøte 2017 til tirsdag 14. februar kl 19 i klubbhuset.

>>https://atea.klubb.nif.no/Sider/Klubbkontor.aspx>>
Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du brukerhttp://www.krafttilidretten.no/Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du bruker
Støtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelenhttps://www.norsk-tipping.no/grasrotandelenStøtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelen
Oslofjorden Rundt 19.-20. mai 2017https://askerseilforening.klubb.nif.no/Storbaat/Sider/Sportsplan.aspxOslofjorden Rundt 19.-20. mai 2017
Påmelding til trening 2017 er åpnet!https://askerseilforening.klubb.nif.no/nyheter/Sider/P%C3%A5melding-til-trening-2017-er-%C3%A5pnet!-.aspxPåmelding til trening 2017 er åpnet!
Nå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2017. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.https://askerseilforening.klubb.nif.no/arrangementer/sjosproyt/Sider/OmOss.aspxNå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2017. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.

Innføringskurs, repetisjonskurs, kappseilingsreglerhttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=27Innføringskurs, repetisjonskurs, kappseilingsregler2017-04-19T00:00:00Z2017-04-19T23:59:00ZMer info kommer... Innføringskurs/repetisjonskurs/kappseilingsregler – et 3 timers gratis lynkurs om regattaseiling. Audun Gjøstein
Onsdagsregatta, sesongstarthttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=29Onsdagsregatta, sesongstart2017-05-03T00:00:00Z2017-05-03T23:59:00Z<div></div>
Onsdagsregattahttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=36Onsdagsregatta2017-08-16T00:00:00Z2017-08-16T23:59:00Z<div></div>