SeilbrettSeilbrett
KjølbåtKjølbåt
StorbåtStorbåt

Nye Hjemmesider

Velkommen til våre nye hjemmesider.

Vi håper dere vil hjelpe oss å utvikle disse sidene til å bli til glede og nytte.  Er det informasjon du savner så send en mail til redaktørene. Liste over de som har tilgang finner du litt lengre ned.

Vil du SELV bidra tar vi gjerne imot artikler fra DEG eller du kan få rettigheter til å selv logge inn og arbeide med å holde hjemmesidene ajour.  Vi søker spesielt noen som kan ta ansvar for informasjon om jolle, brett og kjølbåter.

Finne Frem

​Du finner mer om våre grupper / klasser under menyvalget "Grupper" i hovedmenyen.
Informasjon om Styret, Klassekapteiner, Trenere og andre kontaktpersoner fiinner du under "Kontakt Oss".
Informasjon om Klubbhus, Bryggelaget og anlegget ellers finner du under "Anlegg".  Påmelding til trening / arrangementer skjer på deltager.no eller sailrace.  Aktuelle linker finner du under "Arrangementer".  Er det noe du ikke finner, så ta kontakt med webmaster (at) askerseil.no.

Gamle hjemmesider

Vår gamle hjemmeside er nå stengt ned: (http://www.asker-seilforening.no).
Vi har tatt en back-up / dump av de gamle sidene, så hvis det er noe du savner, så gi beskjed til webmaster@askerseil.no, så skal vi kunne finne det frem.
Vi jobber også med en løsning med å ha de "begrenset tilgjengelig", men dette er ikke klart enda

Web-redaktører

Følgende har adgang til å endre/redigere våre hjemmesider pr dd: Send en mail til en/alle for å få lagt inn innlegg eller informasjon:

Navn

Mail

Merknad

FELLES MAIL / KONTO

WebMaster

Eira Naustvik

Primært storbåt, men har adgang til hele området

Joachim Marius Jørgensen

Primært marked / Rekruttering, men har adgang til hele området

Sondre Danielsen

Steinar Willassen

Tore Glen Berg

Joller

Hvis du ønsker tilgang, send en mail til info @askerseil.no

Siste nyheter

Årsmøtedokumenter Asker Seilforening er publisertÅrsmøtedokumenter Asker Seilforening er publisert2018-02-11T23:00:00ZVi minner om Årsmøte i Asker Seilforening 27.02.18 kl 1900 i Klubbhuset. Saksdokumenter er nå publisert under "Administrativt"/"Årsmte arkiv"/"2018 Årsmøte".
Årsmøte 2018, BryggelagetÅrsmøte 2018, Bryggelaget2018-02-07T23:00:00ZÅrsmøte i Bryggelaget finner sted torsdag 1. mars 2018 kl 19.00 i Asker Seilforenings klubbhus, Blakstad Bryggevei 9, Vettre.
Lederkurs for ungdom i regi av NIF/AIKLederkurs for ungdom i regi av NIF/AIK2018-02-01T23:00:00ZDen 13. - 15. april er det nok en gang duket for Lederkurs for ungdom. Kurset er for engasjert ungdom i alderen 15 til 19 år.
Båtplass i Asker Seilforening, BryggelagetBåtplass i Asker Seilforening, Bryggelaget2018-02-01T23:00:00ZEr du interessert i båtplass i Asker seilforenings bryggelag og vil bli andelseier, anmoder vi om at du tar kontakt med Bryggelaget på emailadressen «bryggelaget@askerseil.no» for nærmere info og eventuelt søke om kjøp av plass.
Utsetting av Storbåt våren 2018Utsetting av Storbåt våren 20182018-01-28T23:00:00ZDato for utsetting av storbåtene på Blakstadtangen blir i år 21. april.
Årsmøte Asker SeilforeningÅrsmøte Asker Seilforening2018-01-26T23:00:00ZÅrsmøte avholdes 27.02.18 kl 1900 i Klubbhuset.
Kurskatalog 2018 er klar!Kurskatalog 2018 er klar!2018-01-21T23:00:00ZI Asker Seilforenings "Skipperskole" har vi praktiske og teoretiske kurs på alle nivåer, fra Båtførerprøven til D5L/D5LA. Kurskatalogen for sesongen 2018 er nå klar!
Påmelding til Sjøsprøyt 2018 er åpnet!Påmelding til Sjøsprøyt 2018 er åpnet!2018-01-06T23:00:00ZSjøsprøyt er et av de mest populære fritidstilbudene i skolens sommerferie i Asker. Påmeldingen har åpnet!
Årsmøte i Bryggelaget finner sted 1. mars 2018Årsmøte i Bryggelaget finner sted 1. mars 20182017-12-19T23:00:00ZÅrsmøte i Bryggelaget finner sted torsdag 1. mars kl 19 i Asker Seilforenings klubbhus, Blakstad Bryggevei 9, Vettre.
Gavekort til Sjøsprøyt 2018?Gavekort til Sjøsprøyt 2018?2017-12-17T23:00:00ZSliter du med å finne en passende gave til et barn, barnebarn eller venn i alderen 6-13 år? Da har vi lansert årets julegave!
Program for foredragskvelderProgram for foredragskvelder2017-12-04T23:00:00ZSeilmagasinet har laget en artikkel om vårt program for maritime foredrag i vinter.
NC 4 for Feva og 29erNC 4 for Feva og 29er2017-09-17T22:00:00ZNC 4 for Feva og 29er ble avviklet 16. - 17. september. Og det var det siste store arrangementet i Asker Seilforening i 2017.
Oppstart kurs D5L og D5LA (Fritidsskippersertifikat).Oppstart kurs D5L og D5LA (Fritidsskippersertifikat).2017-09-12T22:00:00ZD5L begynner 9. oktober (mandager) og varer frem til ca 1. mai. D5LA begynner 10. oktober (tirsdager) og varer frem til rett over jul.
Presisering SB Onsdagsregatta, StorbåtPresisering SB Onsdagsregatta, Storbåt2017-09-06T22:00:00ZRef siste versjon av Seilingsbestemmelsene (opplastet på SailRaceSystem, Facebook-gruppen Storbåtseiling i Asker Seilforening og ASF sin web) ønsker vi å presisere følgende:

Påmelding for seilsesongen 2018 er åpnet! Se mer under "Arrangementer"https://askerseilforening.klubb.nif.no/arrangementer/Sider/Hjem.aspxPåmelding for seilsesongen 2018 er åpnet! Se mer under "Arrangementer"
Skipperskolens kurskatalog 2018 er klar!http://Skipperskolens kurskatalog 2018 er klar!
>>https://atea.klubb.nif.no/Sider/ProduktKlubbkontor.aspx>>
Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du brukerhttp://www.krafttilidretten.no/Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du bruker
Støtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelenhttps://www.norsk-tipping.no/grasrotandelenStøtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelen
Nå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2018. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.https://askerseilforening.klubb.nif.no/arrangementer/sjosproyt/Sider/Hjem.aspxNå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2018. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.

Årsmøte Asker Seilforeninghttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=52Årsmøte Asker Seilforening2018-02-27T18:00:00Z2018-02-27T20:00:00ZASF Klubbhus
Skipperskolen: Oppstart kurs Båtøfrerprøvenhttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=63Skipperskolen: Oppstart kurs Båtøfrerprøven2018-02-28T18:00:00Z2018-02-28T20:00:00ZBlakstadtangen<div> </div><div>Ta Båtførerprøven hos Asker Seilforening. Les mer om kurset, og andre kurs vi tilbyr her: </div><div> </div><div><a href="/Administrativt/Kurs/Kurs%20Asker%20Seilforening%202018_001.pdf">https://askerseilforening.klubb.nif.no/Administrativt/Kurs/Kurs%20Asker%20Seilforening%202018_001.pdf</a></div>
Årsmøte Bryggelaget SA; Asker Seilforenings https://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=51Årsmøte Bryggelaget SA; Asker Seilforenings 2018-03-01T18:00:00Z2018-03-01T20:00:00ZASF KlubbhusForslag til årsmøte må være styret i hende innen 15 januar i henhold til vedtektene. Årsmelding med regnskap blir sendt ut i forkant av møtet. Med vennlig hilsen Asker Seilforenings Bryggelag SA Rolf Fesche Leder Sakspapirene ligger her https://askerseilforening.klubb.nif.no/Administrativt/Bryggelaget/2018 %C3%85rsm%C3%B8te