SeilbrettSeilbrett
KjølbåtKjølbåt
StorbåtStorbåt

Finne Frem

​Du finner mer om våre grupper / klasser under menyvalget "Grupper" i hovedmenyen.

Påmelding til trening / arrangementer skjer på deltager.no eller SailRaceSystem.  Aktuelle linker finner du under "Arrangementer".  Er det noe du ikke finner, så ta kontakt med post@askerseil.no.

Kontaktinformasjon til styret, klassekapteiner, trenere og andre kontaktpersoner fiinner du under "Kontakt Oss".

Informasjon om klubbhus, Bryggelaget og anlegget ellers finner du under "Anlegg".

Nye Hjemmesider

Velkommen til våre nye hjemmesider.

Vi håper dere vil hjelpe oss å utvikle disse sidene til å bli til glede og nytte.  Er det informasjon du savner så send en mail til redaktørene. Liste over de som har tilgang finner du litt lengre ned.

Vil du SELV bidra tar vi gjerne imot artikler fra DEG eller du kan få rettigheter til å selv logge inn og arbeide med å holde hjemmesidene ajour.  Vi søker spesielt noen som kan ta ansvar for informasjon om jolle, brett og kjølbåter.

Gamle hjemmesider

Vår gamle hjemmeside er nå stengt ned: (http://www.asker-seilforening.no).
Vi har tatt en back-up / dump av de gamle sidene, så hvis det er noe du savner, så gi beskjed til webmaster@askerseil.no, så skal vi kunne finne det frem.
Vi jobber også med en løsning med å ha de "begrenset tilgjengelig", men dette er ikke klart enda

Web-redaktører

Følgende har adgang til å endre/redigere våre hjemmesider pr dd: Send en mail til en/alle for å få lagt inn innlegg eller informasjon:

Navn

Mail

Merknad

Info / kommunikasjon

kommunikasjon og Rekruttering

Eira Naustvik

Primært storbåt, men har adgang til hele området

Steinar Willassen

Hvis du ønsker tilgang, send en mail til info @askerseil.no

Siste nyheter

Vinteropplag på TangenVinteropplag på Tangen2018-09-17T22:00:00ZDet nærmer seg tid for opptak av storbåter i Asker Seilforening. Vi jobber nå med ventelistene for å få plass til så mange som mulig av søkerne.
Kjære ungdom i nye Asker! Vi vil ha deg med på Askerkonferansen for å utvikle den nye kommunen!Kjære ungdom i nye Asker! Vi vil ha deg med på Askerkonferansen for å utvikle den nye kommunen!2018-09-05T22:00:00ZAskerkonferansen 2018 arrangeres i Asker rådhus på FN-dagen, 24. oktober. Her ønsker kommunen deltakelse fra ungdom som bor i Hurum, Røyken og Asker og går på videregående skole.
Klubbjakker i herrestørrelse er på lager!Klubbjakker i herrestørrelse er på lager!2018-09-02T22:00:00ZVi gikk veldig fort tomme for klubbjakker - nå har vi endelig fått flere jakker på lager!
Askeroptimisten 2018 vel blåst.Askeroptimisten 2018 vel blåst.2018-08-26T22:00:00ZMange flotte prestasjoner i helgens Askeroptimisten!
Onsdags serien i gang igjenOnsdags serien i gang igjen2018-08-19T22:00:00ZVelkommen til høstserien!
Askeroptimisten 2018Askeroptimisten 20182018-06-20T22:00:00ZInvitasjon og kunngjøring til Askeroptimisten er nå lagt ut.
Sankthans feiring 23.juniSankthans feiring 23.juni2018-06-03T22:00:00ZVelkommen til Sankthans feiring på Blakstadtangen den 23.Juni.
Oslofjorden Rundt 2018Oslofjorden Rundt 20182018-05-06T22:00:00ZAsker Seilforening har herved gleden av å invitere til årets utgave av Oslofjorden Rundt.
Instruktører søkes til båtførerkursInstruktører søkes til båtførerkurs2018-05-01T22:00:00ZAsker Seilforening søker nå instruktører til å utføre den praktiske delen av sommerens båtførerkurs i uke 27.
Oppstart Onsdagsregatta storbåtOppstart Onsdagsregatta storbåt2018-04-29T22:00:00ZTerminlisten for onsdagsregattaene er klar. Det blir teori-onsdag allerede onsdag 2.Mai hvor vår nye storbåt trener Thomas Nilsson vil presentere årets treningsopplegg.
Sesongåpning og strandryddedagSesongåpning og strandryddedag2018-04-28T22:00:00ZOBS Sesongåpning og Strandrydde-dag utsatt til 5.mai!
Kiosken får faste åpningstider!Kiosken får faste åpningstider!2018-04-26T22:00:00ZSesongen 2018 vil kiosken ha faste åpningstider - også i helgene! Vi håper Gamlestua vil bli et velkomment samlingspunkt på Tangen. Vi har forutsigbare åpningstider og utvidet sortiment.
Vil du representere Asker i Seilsportligaen?Vil du representere Asker i Seilsportligaen?2018-04-24T22:00:00ZAsker Seilforening (AS) er kvalifisert og påmeldt til Seilsportsligaens 1. divisjon for 2018. Har du lyst til å være med? Alle medlemmer er velkomne til å søke men vi oppfordrer spesielt de under 30 til å være med!
"Ungdomsbåt" til Asker!"Ungdomsbåt" til Asker!2018-04-23T22:00:00ZHar du lyst til å seile Express? Asker Seilforening har kjøpt en veldig fin båt som vi vil låne ut til de unge seilerne i Asker. Båten egner seg godt for 4 personer og er en super regatta- og turbåt.
Bassengtrening for nybegynnereBassengtrening for nybegynnere2018-04-17T22:00:00ZHar du meldt deg på nybegynnerkurs i Optimist eller Brett - husk første kursdag med kullseiingstrening! Er du nysgjerrig på hva det er og har lyst til å prøve? Risenga Svømmehall søndag 22.04.18 kl 18.00

Påmelding for seilsesongen 2018 er åpnet! Se mer under "Arrangementer"https://askerseilforening.klubb.nif.no/arrangementer/Sider/Hjem.aspxPåmelding for seilsesongen 2018 er åpnet! Se mer under "Arrangementer"
Skipperskolens kurskatalog 2018 er klar!http://Skipperskolens kurskatalog 2018 er klar!
>>https://atea.klubb.nif.no/Sider/ProduktKlubbkontor.aspx>>
Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du brukerhttp://www.krafttilidretten.no/Støtt Idrettslaget med 1 øre pr kWh du bruker
Støtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelenhttps://www.norsk-tipping.no/grasrotandelenStøtt Seilforeningens arbeid med Grasrot-andelen
Nå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2018. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.https://askerseilforening.klubb.nif.no/arrangementer/sjosproyt/Sider/Hjem.aspxNå kan du melde deg på Sjøsprøyt 2018. Gå til Sjøsprøytsiden for mer info og påmelding.

Dugnad / Sesongavslutninghttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=112Dugnad / Sesongavslutning2018-09-25T00:00:00Z2018-09-25T23:59:00Z Rydde på plass joller, brett Rydde jollegarasje / bunkers Sette opp RIB'er Sette opp / ta inn brygger og lemmer
Storbåt - onsdagsregattahttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=105Storbåt - onsdagsregatta2018-09-26T00:00:00Z2018-09-26T23:59:00Z
Dugnad Sesongavslutninghttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=113Dugnad Sesongavslutning2018-09-27T00:00:00Z2018-09-27T23:59:00Z Rydde på plass joller, brett Rydde jollegarasje / bunkers Sette opp RIB'er Sette opp / ta inn brygger og lemmer