Finne Frem

​Du finner mer om våre grupper / klasser under menyvalget "Grupper" i hovedmenyen.

Påmelding til trening / arrangementer skjer på deltager.no eller SailRaceSystem.  Aktuelle linker finner du under "Arrangementer".  Er det noe du ikke finner, så ta kontakt med post@askerseil.no.

Kontaktinformasjon til styret, klassekapteiner, trenere og andre kontaktpersoner fiinner du under "Kontakt Oss".

Informasjon om klubbhus, Bryggelaget og anlegget ellers finner du under "Anlegg".

Web-redaktører

Dere er velkomne til å hjelpe oss å utvikle disse sidene for at de kan bli til glede og nytte. Vi tar gjerne imot bidrag til artikler fra deg. Vi søker spesielt informasjon om jolle, brett og kjølbåter. Er det informasjon du savner så send en mail til redaktørene.

Følgende har adgang til å endre/redigere våre hjemmesider. Send en mail til en/alle for å få lagt inn innlegg eller informasjon.

Navn

Mail

Merknad

Info / kommunikasjon