Oslofjorden Rundt

Oslofjorden Rundt arrangeres i år 25. og 26. mai. Regattaen er en klassiker tidlig på sesongen i indre Oslofjord. Mer enn 50 båter deltar årlig, en herlig blanding av skarpskodde regattamaskiner og glade amatører. Her er det plass for alle.

Enten du har seilt regatta i mange år og trenger en gjennomkjøring med båt og mannskap ved sesongstart, eller du ikke har seilt regatta før men kunne tenke deg å prøve i en uhøytidelig og sosial regatta med familie og gode venner; Oslofjorden Rundt passer for alle. Det er egne klasser for turseilere og for båter uten spinnaker.

Oslofjorden Rundt er første mulighet til å sanke poeng i Seilmagasinets shorthand-ranking for de som seiler shorthand både fredag kveld og lørdag. Du kan og velge å seile shorthanded fredag kveld og med mannskap lørdag eller du kan seile kun lørdag.

Uansett beslaglegger Oslofjorden Rundt kun halve helgen; du har fortsatt lørdag kveld og søndag igjen til andre aktiviteter.

Vi serverer gratis grillmat og drikke til seilerne etter fredagens seilas.

Velkommen til Asker!
ofr  tekst.png

Båtutsett Storbåthttps://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=148Båtutsett Storbåt2019-04-27T00:00:00Z2019-04-27T23:59:00Z<div></div>