Sjøsprøyt

bilde3bilde3
....

Sjøsprøyt 2019
Sjøsprøyt har gjennom flere tiår etablert seg som ett av de mest populære fritidstilbudene i Asker for barn og unge i aldersgruppen 7-13 år (født 2006-2012).

Vi har også i sommer gleden av å invitere til et aktivt fritidstilbud med lek og læring i fokus.

Ved siden av lek og moro er vi opptatt av at alle deltakere skal være i aktivitet og lære å sette pris på sjølivets gleder.

I Sjøsprøyt-uken brukes Seilforeningens båter,. Avhengig av vær og barnas nivå og ønsker  kan vi ta ut Andunger, Feva'er, Optimister, seilbrett, kanoer og robåter.

Det vil også bli rikelig anledning til å bade og kose seg, fiske krabber og bli kjent med andre barn og få nye venner.

På Sjøsprøyt bruker vi erfarne seilere som instruktører, som hver får ansvar for fire-fem barn.

Etter en kjapp spørrerunde blant tidligere elever fikk vi følgende respons:

"Det var moro - Vi lærte mye - Vi fikk nye venner - Jeg begynte å seile etterpå - Og så var det så gøy da alle barna dyttet han instruktøren i vannet!! - Jeg kan ro - Vi fiska masse krabber"

Dette bør du ha med deg:

• Matpakke med drikke, ekstra matpakke for de ekstra sultne. Vi serverer frukt på ettermiddagen som et tillegg til lunsjpausen.
  • Redningsvest/seilevest. Om du ikke har, kan du låne en på Børsholmen.
  • Regntøy. Selv om det ikke regner, er det fare for sjøsprøyt!
  • Et ekstra klesskift. Det er fort gjort å bli våt når man har det gøy ved vannet.
  • Badetøy m/håndkle.
  • Godt humør!

Alder: For svømmedyktige barn som fyller 7-13 år i 2018 (født i 2005-2011).

Periode:
Uke 26
Uke 27
Uke 32
Uke 33

Vi har plass til 52 barn i hver uke.

Pris deltaker: 2500 kr per uke

TidMandag til fredag 9-16, levering fra kl 8.30.

StedBørsholmen, gangsti fra Asker Seilforening (kart - åpnes i nytt vindu - Blakstad bryggevei 9).

Påmelding Sjøsprøyt 2019

Påmelding til Sjøsprøyt skjer på deltager.no (åpnes i nytt vindu). Oversikt over våre andre arrangementer og kurs finner du under Arrangementer i toppmenyen.

Årsmøte 2019https://askerseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=159Årsmøte 20192019-02-26T18:00:00Z2019-02-26T19:30:00ZASF Klubbhuset, Blakstad Bryggevei 9Styret innkaller herved til årsmøte i Asker Seilforening. Årsmøtet avholdes 26.02.19 kl 1900 i Klubbhuset, Blakstad Bryggevei 9, 1342 Saker som et medlem ønsker tatt opp på årsmøtet, må sendes styret senest to uker før møtedato. Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på Asker Seilforening sin web-side. For å ha stemmerett må medlemmet ha fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget i minst én måned, og ha betalt kontingenten. Medlemmer under 15 år har møte- og forslagsrett. For mer informasjon om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se idrettslagets lov § 5 til § 8. Velkommen til årsmøte! Med vennlig hilsen Styret i Asker Seilforening

Siste nytt!

Påmelding til Sjøsprøyt 2019 er åpnet!Påmelding til Sjøsprøyt 2019 er åpnet!2019-01-01T23:00:00ZSjøsprøyt er et av de mest populære fritidstilbudene i skolens sommerferie i Asker. Påmeldingen har åpnet!
Sjøsprøyt søker instruktørerSjøsprøyt søker instruktører2018-02-28T23:00:00ZSjøsprøyt søker instruktører uke 26, 27, 32 og 33. Sommerjobben for deg som elsker seiling og båtliv.