Er du trener eller aktivitetsleder?Er du trener eller aktivitetsleder?2017-09-25T22:00:00ZNorges idrettsforbund i samarbeid med Høgskolen i Innlandet skal kartlegge kompetansen til alle trenere i norsk idrett for å innhente kunnskap om hvem trenerne er.
Støtt din lokale klubb!Støtt din lokale klubb!2017-09-18T22:00:00ZMange idrettslag utnytter ikke fullt ut den potensielle pengestøtten som ligger i Norsk Tippings grasrotandel. For å hjelpe idrettslag på vei mot en fyldigere klubbkasse gir vi her fem tips på hvordan verve nye grasrotgivere!

NC 4 for Feva og 29erNC 4 for Feva og 29er2017-09-17T22:00:00ZNC 4 for Feva og 29er ble avviklet 16. - 17. september. Og det var det siste store arrangementet i Asker Seilforening i 2017.
Oppstart kurs D5L og D5LA (Fritidsskippersertifikat).Oppstart kurs D5L og D5LA (Fritidsskippersertifikat).2017-09-12T22:00:00ZD5L begynner 9. oktober (mandager) og varer frem til ca 1. mai. D5LA begynner 10. oktober (tirsdager) og varer frem til rett over jul.

Slik søker ditt idrettslag om spillemidler til utstyrSlik søker ditt idrettslag om spillemidler til utstyr2017-09-10T22:00:00ZDet er igjen mulig for idrettslag og særforbund å søke om spillemidler til utstyr. I år skal 34,4 millioner kroner fordeles. Siden starten i 2003 er det fordelt cirka 243 millioner kroner til idrettslag og særforbund.
Nyhetsbrev idrettslagNyhetsbrev idrettslag2017-09-07T22:00:00ZDigitalt klubbkontor gir en enklere klubbhverdag og sikrer den verdifulle informasjonen som blir produsert for fremtiden.

Presisering SB Onsdagsregatta, StorbåtPresisering SB Onsdagsregatta, Storbåt2017-09-06T22:00:00ZRef siste versjon av Seilingsbestemmelsene (opplastet på SailRaceSystem, Facebook-gruppen Storbåtseiling i Asker Seilforening og ASF sin web) ønsker vi å presisere følgende:
Kravet om politiattestKravet om politiattest2017-09-04T22:00:00ZMange klubber henvender seg til oss for å få hjelp med ordningen for innhenting av politiattester. Derfor har vi laget en steg-for-steg guide slik at idrettslag kan spare tid ved å utvikle effektive og sikre rutiner.