Proxflyer søker shore crew!

Asker Seilforening
04.02.2019
Proxflyer søker "shore crew" sesongen 2019.
Fantastisk mulighet for seilkyndig og praktisk ungdom!

Club Swan 50, Proxflyer,  søker «shore crew» til 2019 sesongen. Vi ønsker velkommen en ung seiler som er glad i å holde ting i orden, og som samarbeider godt med vår «boat man», Lars Redulff. Mange oppgaver må gjøres for å holde seil, rigg, båt og RIB klare til trening og regatta. Typiske oppgaver er å bli med på «delivery», vask, vedlikehold og reparasjoner i samarbeid med laget eller under-leverandører. Du er reserve regatta-mannskap, og seiler ofte på trening. I april til juni er det typisk jobb en kveld i uka + flere helger. I juli og begynnelsen av august er det heltidsengasjement. Da pakker og sender vi båten til Barcelona, og så videre til Palma. Vi har to regattauker og to treningshelger i Palma, og du er med. Reise og opphold er betalt. Kompensasjon etter avtale.

Se gjerne https://www.quantumsails.com/en/resources-and-expertise/articles/pro-shore-crew-secrets-and-how-to-build-your-own

Kvalifikasjoner: Førerkort klasse B, Båtførerprøven (gjerne Kystskipper og dykkersertifikat/PADI). Vi oppfordrer både jenter og gutter til å søke. Ta kontakt med Lars Reidulff (Boat Man) reidulff@gmail.com eller Jan Muren (Boat Captain) jan.muren@gmail.com